Forbidden to remember, terrified to forget; it was a hard line to walk. ~Bella Swan

OMEC! (Oh My Edward/Emmett Cullen)
Jag såg New Moon idag och - gissa vad?! - den ÄGDE SÖNDER Twilight! :D Sjukt bra. Det vara bara tur att jag inte dog eller svimmade av av (ja, två "av") dess ÄGIGHET (y) Asså, shiiet, den var bara för grym! DEFINITIVT värd att se typ.... 1000001 gånger till? (a)

Och aah, fick typ panik när vi va på väg till Bergakungen för att se den då, för att vi kom iväg skitsent från skolan -.- Och sen hade rabatt-kortets giltighetstid gått ut. Och i samband med dt så förlorade jag alla mina 117 kr. Typ... Dampade ihjäl :O
Och nej, jag grät inte på bion då Edward lämnade Bells (yäääs, det ska faktiskt vara ett "s" på slutet ^^). Men jag kan definitivt säga att min själ grät allt vatten ur sig - om den har något vatten i sig, det vill säga. x3

Jag ger denna filmen: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ --> 5/5 hjärtan.
Ni vet ju att jag skulle kunna hålla på i evigheter med att skriva hjärtan om hur bra den är, men jag hindrade mig vid 5 hjärtan. Det fick räcka. Även om 5 hjärtan inte är tillräckligt....

Ha d gôtt! ....Och dröm vackra New Moon drömmar!... Puss!









♥ OMEC! Filmen Äger Sönder Allt ♥

Sometimes the heart sees what is invisible to the eye.

Min dag idag har vart helt okej. Trött som fan, men det får man väl leva med.
Men idag hade vi musiklektionen i klassrummet istället för att.... Jag kommer inte ihåg, men för något vettigt skäl i alla fall x'D

Aja, jag kikade runt lite på nätet efter New Moon-bilder, bara för att kika lite. Mest för att jag ska gå imon med Angie och kolla den superbraiga filmen efter skolan (y) Fett najs! Men till saken; jag kikade runt lite och hittade denna knäppa filmen om hur några tyckte att Twilight egentligen skulle slutat. OBS! Inget seriöst med detta klippet!


Sjukt bra!

Ha d!

Bella, I don’t want you to come with me. ~Edward Cullen

Funderar på att gå på New Moon med Angie nästa vecka. Typ tisdag eller nått? I alla fall, så orkar jag verkligen inte vänta till Marias "bio-kalas". Vi firar hennes födelsedag med att gå och kika på New Moon. Men det är först 4 december! :O Asså palla vänta så länge, och jag har nog inget emot att se den mer än en gång, eheheh (A)
Men yäääs, New Moon innan 4 december. Riktigt najs ;p

Nyss lagt upp en slags Ipod, typ. Den e lite cp, men den kan spela upp musik så lite glad e man ju att den funkar (:
Sen ska man också försöka göra egen design. Eller, typ. Ska i alla fall försöka göra en header. Kommer säkert bli fail, men jag får väl leva med det. Hähähähähähähäh :P


Hittade denna av en ren slump. Tjejen här snackar typ gôteborgska, och
är verkligen skithärlig!

Ha d! ;)

If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it dosent, then it was never meant to be.

Ahahah, blir galen på min kompis! Han e knäppis ibland <3 :P Han tror att han kan mer om kameror än mig. Helt otroligt, va? Den killen har tagit sig vatten över huvudet x'3

För er som inte vet, så sparar jag ihop till en systemkamera. Never heard that before, eh? Meeen, det går ju inte direkt jättefort. Mest för att jag bara är 13, och kan inte jobba. Skit! Jaja, får 250:-/mån och mer kan jag nog inte begära. Jag känner mig ond då - och det vill jag inte ha på samvetet :D Men mer än dom flesta, och jag är glad över att mina föräldrar faktiskt kan vara snälla och generösa.


Fett Najs



Jag säger inte ätt jag är Team Jacob - jag säger bara att han är gullig ^w^

Pluggplugg & Nattinatti väntar. Ha d! ;)

Please?

Please? (a)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Clareberg

Bloggtrafik.nu - de fixar så att du får fler besökare till din blogg/hemsida! :D

Bye, Bella. I really hope you don’t die. ~Jacob Black

Hope You'll Like It :)



Black Veil Brides är mitt favoritband. Värt att lyssna på - man dör när man lyssnar! :D



Ha d! ;)

Love is like pi - natural, irrational, and very important.

Vetni? Jag har kommit på en sak. Och den saken är dålig och väldigt, väldigt irriterande. Jag  har kommit på att det inte blivit så mycket fotoblogg. Och det stör mig så enormt. Men jag har en anledning till varför det är såhär :P Det är för att min egna kamera inte funkar :'( Den är stendöd. RIP Kodak EasyShare C433 ♥ I Love You

Men som tröst, så kan jag lägga in lite från youtube och annat sånt istället. Visst blir det najs?

Ha d! ;)

TintinPlutt ♥

Du säger att Romeo och Julia är det finaste paret!
No way! Säger jag, Edward och Bella knockar ut alla!

Du säger att vampyrer är farliga!
Jag säger att du omöjligt kan ha hört talas om Twilight!

Du säger att  Orlando Bloom är världens snyggaste!
Jag säger att han är en lort gämfört med Robert Pattinson Taylor Lautner!

Du säger att det här bara är töntigt!
Medans jag säger att du snackar skit!

Kopiera och lägg upp på din bdb om du ÄLSKAR Twilight<33


Haha, så himla härlig ;p I like It :D

Ridningen igår gick rätt så bra. Inte skitkass, inte heller skitbra. Men det absolut bästa med ridlektionen var att Gunilla ville fjäska för mig - inte för att jag vet varför xD - och valde TINTIN åt mig! Aaaw! Det kunde inte bli bättre lixom :D Snacka om att vara överlycklig - fick göra iordning honom själv och allt :D Toppenglad var både han och jag ;p
Vi red lite krumelurer här och var på ridlektionen. Mellan bommar på medellinjen, och en massa skänkelvikningar. Skänkelvikningarna gick inte så jättebra, eheheheh. Meen sånt händer - fick i alla fall rida min fina Plutt ;)
Men ja, det gick inte så bra eftersom jag inte hade 100% kontroll över honom, eheheheh. Men kanske typ... 75%? Haha, men än hälften i alla fall xD Han gick inte så jättebra, och han var inte så sammarbetsvillig :( Och jag hoppas verkligen inte att Gunilla ångrade att hon vadt Tintin åt mig, vill gärna rida honom igen och bevisa att jag faktiskt kan klara av honom. Det har gått skitbra de alla gångerna innan nät jag red honom, så varför gick det så kasst nu? Wellwell, shit happends. Får väl bara sitta här hemma och hålla tummarna tills nästnästa vecka då vi rider. Ajaj.

Jag ska till min pyttesläkt nu idag. Vid tre?
Ska käka gåsmiddag och fira min födelsedag. Och sen också Emils namnsdag! Kommer bli skitkul, måste bara hitta nått som jag kan ha på mig... Irriterande, får väl sno morsans kläder eller nått :P

Ha det! :D ♥


Sorry.

Öhmmm, hur ska jag börja? Öh... Har märkt själv att jag suger på att blogga, mest för att jag uppdaterar så sällan. Eheheheh. Men denna gången har jag väldigt bra ursäkter. Dels för att mina släktingars hund gått bort (sorry om jag inte fick berätta det ^^'), två hästar - på dagen efter min födelsedag också - och en inte så lyckad träning m m. Det har vart som en berg-och-dahl-bana (stavas det så?). Vissa grejer har vart roliga, tex folkdansen och vissa konversationer på msn och sånt, och andra grejer som är så man bara gråter ut allt vatten i kroppen.

De dåliga sakerna e de jag tänker berätta inatt. De bra sakerna vill jag hålla för mig själv. Sorry ;p
Farmor ringde idag och vi pratade om finaste Yoker, mina släktingars hund som nyss gick bort (förlåt om jag inte får skriva det), och båda grät när hon talade om för mig hur det var. Helt otroligt, att det kunde gå så fort. Och dessutom på samma dag - dagen efter min födelsedag, 2:a nov - avlivade CRK både Mabel & Ricoh, fina pållar de med.
Och sedan, en inte så jättelyckad ridning. Vi hoppade och jag hade Chuck. Seg pålle, och fick inte honom på hindren så bra. Ajaj.

Det är sånt här *tittar menande uppåt på texten ovanför* som gör att jag bara vill gråta. Elr aah, mest för Finaste Yoker - gråta och hoppas att det aldrig skulle hänt och att hon levde nu och var frisk och pigg, så som hon var förr. Gråta och hoppas att allt ska bli bra.

♥ FINASTE YOKER, DU HAR EN SPECIELL PLATS I VÅRA HJÄRTAN ♥


RSS 2.0