rött eller lila?

funderar... Jag ska ju ha svart hår, men vill att det ska vara skitcoolt, så tänkte att jag skulle färga underhåret i någon annan häftig färg.
Jag har kommit fram till att jag antingen vill ha det rött eller lila. Och det är just det som är problemet! Rött eller lila, lila eller rött?!

Älskar dig.

Funderar på att skapa en till blogg - igen.
Men mer som en fotoblogg eller liknande. Får fundera mer på det.

Jag vet att jag suger på att blogga, men den som e inne varenda dag och lägger in flera inlägg per dag är mer no-lifer än mig i så fall xD I fredags red jag Maräng. Har aldrig i hela mitt liv ridit så dåligt som jag gjorde då. Usch! Sjukt läskigt.

Just nu städar jag....  typ. Knarkar Bullet For My Valentine, bara för att dom e bäst.


The Poison - Bullet For My Valentine

...zzZZzZZzz...

Sitter med musik på högsta volym och lyssnar i mina ascoola hörlurar (y) Väntar på att vakna med hjälp av Bullet For My Valentine. Men typ blir ännu tröttare av det, vilket e jävligt konstigt >.<
Va på skärtorsdagsfest igår med folkdasen. Den slutade vid tolv, och med att alla låg och sov i varandras famnar. Jag kom hem vid två, för pappa hämtade oss vid halv ett och körde hem tre andra. Svinkul var det i alla fall. (:
Imorgon blir det hem till farmor, träffa släkt och leta påskägg. Ska bli skönt att slippa vara hemma, känner jag bara.


Favoriten just nu, lyssna på hela! ;D


Bullet For My Valentine - Road To Nowhere.

RSS 2.0