Helt körd i huvet.

Jah är helt körd i huvet idag. Inte nått vettigt som kommer från min mun idag.
Typ i stallet, då jag träffade Julia.

Jag: du rider på... tisdagar va?
Julia: nä, det är lördagar jag rider på.
Jag: jahaaa! så var det, ja! Förlåt, jag tror alltid att du rider på tisdagar... eheheheh..
Julia: jo, ja vet x3
Jag: jahaaaa.. vem hade du i tisdags då? :D
Julia: .....
Jag: vaaad?! :O
Julia: jag rider på lördagar, Jennifer....!
Jag: JAHAAAA, HAHAHAHAHAH! JUST DEEEET!
Julia: jaaah, hahahah!
Jag: hur gick det i ti..lördags då? ^^
Julia: ... bra, hade Babsan.....
       ..blablabla...

Fett najs dag annars, teori idag - alltså ingen ridning. Diskuterade stilhoppning.
  Ha det najs :D

Och ja, jag e sur nu för att någon <.< ite svarar på mina sms....!

Kommentarer
Postat av: Mayson

haaaahhhhahahhahahahah

Jennifer hur efter får man va?! hahahahha

2010-02-27 @ 21:34:58
URL: http://mariacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0