japp :D

yes, jag vet att jag e svindålig på att blogga xD
men ville bara säga att imon drar jag till fenestra, träffas alla wierda kompisar och är med på deras skolavslutning. tycker att jag behöver vara med på en till, eftersom jag fortfarande känner att jag vill gå i skolan i typ två veckor till. varför vet jag inte, bara känner så.
och sen onsdag förmiddag med farmodern min. ska checka att allt är i sin ordning till Barcelonaresan :D
på eftermiddagen antar jag att jag får slava lite för mina föräldrar... ska rensa trädgårdsboden och ta kort på allt som ska säljas med min awesome systemkamera. vilket slöseri med en så grym kamera, kan dom inte göra sådant själva med sina egna fattiga kameror?
och på TORSDAG, HETA JÄVLA TORSDAG, då ni! då drar jag till supergrymma Barcelona! :D helt frickin' awesome :D
drar dit med kusse, faster och supergulliga farmor :3
hahahahah, får lägga upp mina grymma säljarbilder sen, om jag hinner och orkar xD så får ni säga till om ni vill köpa något xD tror jag inte, men ändå. och mobba INTE mina saker jag säljer!
för då blir jag sadface.
see ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0